Flashbox. Cum am început

 

A venit momentul să stăm de vorbă mai pe îndelete… că așa e la început: proiecte multe, oameni puțini, timp și mai putin! Aș vrea să vă povestesc despre cum a apărut Flashbox și cum am ajuns până aici. Nu a fost deloc ușor, de asta vă pot asigura!

 

Numele meu e Cosmin Podariu, iar în primăvara lui 2016 abia pusesem punct aventurii mele de lucru în retail și mă gândeam să deschid un business pe cont propriu. Pe atunci era un boom în piața de evenimente din București, Ploiești (de fapt în toată țara dacă stau să mă gândesc bine) care se numea ”cabină foto”. Eu nu eram foarte convins că asta e direcția în care ar trebui să investesc, însă prietenii au avut un rol foarte important. Ei m-au convins practic 🙂

 

Ce am realizat rapid a fost că, deși este un serviciu util și foarte dorit, atât pentru mediul corporate, cât și pentru privat, multe din cabinele foto aveau minusuri, iar aici vorbim de: calitatea fotografiilor, comunicarea cu clienții, opțiuni puține pe partea de personalizare, aspectul general al cabinelor etc.

 

Ideea de la care am pornit a fost să luam acele minusuri și să le transformăm în puncte forte pentru business-ul nostru.

Și am înființat firma în 2016

 

A fost o întreagă aventură. Nu știam exact de unde trebuie să iau aparatura. Erau deja cabine de cumpărat, dar nu voiam ce avea toata lumea. O cabină costa în jur de 4000 de euro și arăta ca un dulap – ZERO pe partea estetică.

 

Cumva, acesta a fost primul challenge – să vedem cum am putea să facem designul cabinei astfel încât să se potrivească atât la un eveniment modern, cât și la unul cu tematică vintage. Așa că am construit cabina foto de la zero, și tind să cred că nu am dat greș în ceea ce privește design-ul. Vă las pe voi să judecați!

 

Primul An a fost foarte greu. Am avut puține evenimente, iar într-o perioadă chiar mă gândeam că nu va merge deloc și că nu-i de mine antreprenoriatul.

 

Primul moment emoționant

 

Primul festival la care am participat a fost în iunie 2017, într-o perioadă în care nu mergea mare lucru – ne-a găsit clientul pe Facebook și ne-a ales ghici pentru ce – design-ul cabinei foto 🙂 Festivalul a durat câteva zile și a fost diferit de tot ce trăisem până atunci – cu alte cuvinte, ne-a plăcut maxim. A fost total neașteptat și cred că a fost punctul de cotitură pentru întregul business.

 

Totul s-a schimbat apoi, ne-am pus pe analizat și ne-am dat seama unde greșeam și de ce nu aveam suficienți clienți. Din toamna aceluiași an deja am început să mergem intens la evenimente – nunți, botezuri și evenimente corporate.

 

On the spot

O experiență diferită a fost tot la un festival, care a avut loc în iulie 2017. Un festival de 3 zile, la 300 de kilometri de București, pentru care organizatorii ar fi trebuit să asigure și cazare. Surpriza, când am ajuns acolo a fost că a trebuit să ne ocupăm singuri de asta. Unde mai pui că am avut nevoie și de casă de marcat… Una peste alta, am cheltuit mai mult decât am încasat, dar am învățat două lucruri importante: contractul e sfânt, iar surprizele fac parte din business – oricât ai încerca să fii pregătit pentru toate situațiile, mereu va apărea ceva neprevăzut 🙂

 

Planuri de viitor

 

În acest moment avem 4 cabine foto și sute de evenimente la activ, iar pentru 2019 ne-am propus să ne extindem cu înca 2 cabine foto și o oglindă magică.

 

Puncte forte

 

Și pentru că am vorbit de începuturi, hai să vă spun și câteva din punctele forte despre care vorbeam – adică niște lucruri faine pe care noi le avem și alții nu. Partea cea mai bună? Serviciile astea fac parte din standardele Flashbox, adică fără extra-costuri 🙂

 

  • Green Screen (Chroma) și posibilitatea de a te juca cu unul până la șase fundaluri. A fost un serviciu pe care nu l-am avut de la început – ăsta e un alt lucru bun care s-a întâmplat în vara anului 2017. Ce înseamna Green Screen și cum funcționează? Păi e simplu. Tu ca și client poți să alegi înainte de eveniment până la 6 imagini digitale, fie din galeria noastră de fundaluri, fie din ORICE colț al internetului. Noi le setăm în program și voila – invitații care ajung în fața cabinei au posibilitatea să își aleagă pe care fundal să se fotografieze. Fain nu? Înseamnă distracție și mai multe fotografii – invitații vor dori să încerce mai multe fundaluri, nu doar unul.
  • Personalizare. Plecăm de la adevărul de necontestat că fiecare eveniment e diferit. Tocmai de aceea, încercăm să facem ceva unic, pentru fiecare client în parte. Ai o idee pe care vrei să o transpunem în grafica? Done. Vrei ceva ieșit din comun? Done. Nu prea știi cum ai vrea să fie grafica fotografiei? Te ajutam noi, free of charge. Nu au fost puține situațiile în care clienții ne-au dat mână liberă și ne-au lăsat să ne facem de cap. Rezultatul? Grafica impecabilă, pe care nu o vei găsi în alta parte! Ia-ți 5 minute să arunci un ochi peste imaginile care stau mărturie în Portofoliul Flashbox.
  • Galerie privată de fotografii – valabila 30 de zile. Știi cum e să ai o nuntă cu 300 de invitați și să îți ceară lumea fotografiile digitale după eveniment? Noi nu știm și n-ar trebui sa îți bați nici tu capul cu asta. Invitații primesc fotografiile în plicuri, pe care e imprimată o parolă. Aceasta e parola pe care o pot folosi pentru a accesa Galeria Privata ce conține toate fotografiile de la eveniment (atât colajele, cât și cadrele individuale), la dimensiune originală. Galeria e valabilă 30 de zile.

 

Cam atât despre noi pentru început. Promit să revin cu povești interesante și amuzante de la evenimente. Așa că, din când în când, mai dați o tură aici, pe blog! 🙂

 

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit